1.5.09

SVERIGE, VÅRT LAND.

2.5.09.

SVERIGE, VÅRT LAND.

Sverige ett föregångs land för många nationer,
utvalt av den allsmäktige Guden. Ja, det finns
många anledningar att tro det, men då måste det
städas ut och ur, inte minst bland kristna ledare
som sitter på, kanske självvalda positioner. Nej,
låt Guds egen rättfärdighets hand bestämma,
Han vill skipa rätt i vårt land.

Med tanke på bön, så vill jag delge er detta, det
är längesedan nu, men Gud ser inte på tid, på
det sättet, som vi.

HAB.2:2-3 Herren svarade mig och sade: ”Skriv
upp din syn och uppteckna den på skrivtavlor med
tydlig skrift, så att den lätt kan läsas. Ty ännu måste
Synen vänta på sin tid, men den längtar efter fullbor-
dan och skall icke slå fel. Om den dröjer så förbida den,
ty den kommer förvisso, den skall ej utebli”.

Den första synen 1986, handlar om en härlighets-
väckelse över hela världen.

En jättestor eld vars flammor utbredde sig i många
rödgula färger syns, plötsligt klyvdes elden på mitten
av ett svärd och ut ur elden, kom ett folk från olika folk-
slag och vars ansikten lyste av lycka och glädje.
Herren sa: ”Detta folk, vars enda berusning är JESUS
KRISTUS, kom just ur den stora luttringselden. De har
blivit tvättade i LAMMETS BLOD, men inte bara det,
de har gått igenom HERRENS renings och luttringseld.
De är renade och helgade för mitt slutuppdrag på jorden.
Bakom dessa gick en hop av HERRENS ÄNGLAR
för att uppmuntra dem och leda rätt. De tryckte på lite
lätt, precis som. Den HELIGE ANDE är alltid en gentleman.

Idag den 2.5.09. är det Jesus Kristus manifestation-
proklamation i Stockholm, så…………............................................

Den andra synen 1987, gäller Sveriges land.

Två starka händer lyfter upp, håller upp Sveriges land,
som visar sig i form av en karta. Runt landets gränser,
går en strålglans, ser ut som ett lysrör, kompakt och
tjockt som en mur. Herren sa: ”Jag har satt ut mina
änglar runt landet som beskyddar och bevarar det”.
Men när jag fick se in i landet, såg jag oordning, oreda,
människor som var sårade och sargade, överallt. Även
i Guds församling, var det oreda, otro, synd, bedrägeri,
förtal, orättfärdighet och manipulation. GUDS HJÄRTA
ÄR BEDRÖVAT, GUDS KÄRLEK FICK INTE PLATS I
GUDS EGEN FÖRSAMLING, GUDS EGEN KROPP.
Herren sa:” Nu reser jag upp tjänster som är villiga att
betala priset, det kostar ALLT, att gå med min härlighet
och min kraft”.
Då ändrades bilden och Sveriges land såg nu ut som ett
fyrverkeri, elden spred sig i hela landet. Herren sa:” Nu
har mina tjänare varit ute med min helande kraft och med
min härlighet”. De hade rätt motiv och min kärlek, kunde
förlösas. ANDEN och ORDET har gått genom landet.
Sen ändrades bilden igen…..landet fylldes med jublande
glada människor, som förut varit betryckta, nedtryckta
ställde sig upp och prisade den levande GUDEN.
Bilden förändrades igen…..då sänktes ifrån himmelen
en duva ned, med vingarna utspridda, ett ljussken föll
över hela landet. Guds röst hördes, ”nu kommer jag
snart för att hämta min brud”.

Om detta någonsin ska kunna bli verkligt, är jag idag
mycket tveksam över. Men detta är vad jag såg. Under
alla år har jag bett GUD sätta en skyddande eldsmur, en
beskyddande ram, runt denna syn, vision.
Men som landet ser ut nu, men ateister i ledningen,
samt kyrkans agerande för homo…..
De tillåter nästan vad som helst, verkar det.
GUD är GUD, allt vilar, i den allsmäktiges händer.

2.5.09. Marita.

Inga kommentarer: